Veelgestelde vragen
Hier vind je het antwoord op de meest gestelde vragen terug. Vind je hier geen antwoord op jouw vraag? Stel deze gerust via de contactpagina.
Producten
Welke maten en kleuren zijn er nog meer beschikbaar?
In de webshop vind je een selectie van heel wat producten. Gezien het grote aanbod bij mijn leveranciers, kan ik niet alle modellen in stock halen. Toch zijn er wel wat producten die in andere kleuren en maten beschikbaar zijn.
Omdat deze opties vaak heel uitgebreid zijn, kan ik deze niet allemaal in de webshop opnemen. Ben je op zoek naar een specifieke maat of wil je graag weten welke andere kleuren er misschien nog beschikbaar zijn? Aarzel niet om me te contacteren, dit kan via mail, Whatsapp of het contactformulier op de website.
Borduur je ook lijntekeningen gemaakt van foto's?
Op Instagram zie je de nieuwe hype van lijntekeningen vaak voorbij komen. Het is een fijne, elegante manier om items te personaliseren.
Bij Maison Mimi kies ik er voor om deze trend nu niet te volgen. Momenteel kan je hiervoor nog terecht bij collega borduurwebshops. Maar houdt onze website en socials zeker in het oog, wie weet wat de toekomst nog brengt ;)
Kan ik een zelf aangekocht product laten borduren?
Dit hangt af van het product waarover het gaat. Producten die standaard aangeboden worden in de webshop, worden door mij aangeleverd en geborduurd. Varianten van deze producten (bvb. andere kleur of maat) zullen op vraag voorzien worden door mij.
Wil je alsnog een product laten borduren dat ik ook aanbied, dan wordt er een forfaitbedrag per stuk aangerekend. Contacteer me voor meer informatie hierrond.
Wil je een product laten borduren dat ik niet in mijn assortiment aanbied (bvb. een fleece deken)? Dan kan dat op voorwaarde dat dit een nieuw/ongebruikt product is. Contacteer me met je vraag en dan help ik je graag verder.
Ik wil een grote hoeveelheid van een product bestellen, maar de voorraad in de webshop is onvoldoende groot.
In de webshop vind je het hele assortiment in beperkte aantallen.
Het is zeker mogelijk om een groter aantal van een bepaald product te bestellen. Stuur hiervoor een mailtje met volgende info: het gewenste product, de gewenste kleur/maat en de hoeveelheid. Indien er een gewenste leveringsdatum is, dan mag deze ook zeker vermeld worden.
Over verzending, levering en retour
Wat is de levertijd van gepersonaliseerde producten?
Ik maak elk stuk op maat van de klant. Items worden pas geborduurd als de bestelling geplaatst is. Hierdoor ga ik verspilling tegen en kan ik beter inspelen op de vraag van de klant. Hierdoor moet je rekening houden met een langere levertijd.
Ik doe mijn uiterste best om je bestelling binnen 14 dagen bij jou te krijgen. In drukke periodes kan de levertijd oplopen tot 3 weken.
Heb je het item echt snel nodig? Contacteer me en dan bekijk ik wat ik voor jou kan doen.
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling klaar is voor afhaling?
Je hebt de keuze om jouw bestelling gratis op te halen te Meldert.
Je krijgt een bestelbevestiging van jouw bestelling en ik ga hier zo snel mogelijk mee aan de slag. Van zodra jouw bestelling klaar is om af te halen, stuur ik je een mailtje met enkele mogelijke momenten om langs te komen. Jij kiest uit deze opties een moment waarop dit voor jou lukt en dan spreken we een concreet uur af.
Gezien er geen fysieke winkel is en de bestellingen op mijn thuisadres worden afgehaald, vraag ik om een concreet uur af te spreken. Zo verloopt de afhaling zonder problemen.
Kunnen producten geretourneerd worden?
Gepersonaliseerde items kunnen nooit geretourneerd worden. Deze worden voor jou op maat gemaakt.
Niet gepersonaliseerde items kunnen binnen de 14 dagen geretourneerd worden op voorwaarde dat het in dezelfde conditie terug komt: niet gebruikt, met label en in de originele verpakking.
Stuur een mailtje naar info@maisonmimi.be met als onderwerp ‘retour en je bestellingsnummer’. Geef duidelijk weer wat de reden van retourneren is.
Verzending van een retour is voor rekening van de klant en kan naar :
Maison Mimi
Klaarhaagstraat 69
9310 Meldert
Van zodra ik je pakket heb ontvangen (en voldoet aan de voorwaarden), stort ik het bedrag terug op het betaalmiddel waarmee je de betaling uitvoerde. Verzendingskosten worden nooit terugbetaald.
Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
De verzendingskosten voor een doorsnee bestelling bedragen:
- binnen België: € 5,95
- naar Nederland: € 9,95
De verzendingskosten voor grotere bestellingen worden bepaald aan de hand van het gewicht. De effectieve kost wordt berekend bij het plaatsen van de bestelling.
Wil je hier op voorhand al een richtprijs voor weten? Laat ons weten hoeveel je van welk product wil toegestuurd krijgen en ik bekijk voor jou hoeveel de verzendingskosten zullen bedragen.
Ik woon in of rond Aalst, kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Is een snellere levertijd mogelijk?
Heb je een item gespot en wil je dit zo snel mogelijk in huis hebben?
Contacteer me en ik bekijk samen met jou wat ik voor jou kan betekenen.
Borduurwerk
Mag borduurwerk gestreken worden?
Ja! Borduurwerk mag gestreken worden, dit zal niet aan je strijkijzer blijven plakken.
Mag het borduurwerk in de droogkast?
Ja, borduurwerk mag in de droogkast. Dit is één van de vele voordelen van borduren. Fijn toch!
Ik heb een leuk project in gedachten en wil hierin borduurwerk verwerken. Kan jij me helpen?
Zeker! Ik help je graag verder bij het uitwerken van jouw unieke project!
Vertel me jouw ideeën en wensen en dan bekijken we samen tot welke uitwerking we komen.
Andere
Borduur je ook lijntekeningen gemaakt van foto's?
Op Instagram zie je de nieuwe hype van lijntekeningen vaak voorbij komen. Het is een fijne, elegante manier om items te personaliseren.
Bij Maison Mimi kies ik er voor om deze trend nu niet te volgen. Momenteel kan je hiervoor nog terecht bij collega borduurwebshops. Maar houdt onze website en socials zeker in het oog, wie weet wat de toekomst nog brengt ;)
Kan ik voor mijn bedrijf relatiegeschenken bestellen?
Ik wil een samenwerking aangaan met Maison Mimi. Kan dat?
Dat kan zeker!
Of je nu een beautysalon, garage of crèche hebt, er zijn zeker mogelijkheden om tot een samenwerking te komen. Of het nu gaat om kleine attenties voor klanten, afscheidscadeautjes voor peutertjes of een eenmalige actie in jouw winkel, ik bespreek graag samen de mogelijkheden.
Heb je zelf een zaak waar je spullen verkoopt die je graag gepersonaliseerd wilt aanbieden? Ook dat kan!